Stąd też naturalnym krokiem rozwoju niemal każdego biznesu, jest budowa pozycji i zasięgów wśród klientów w tej kluczowej wyszukiwarce. Potrzeba ta jest przede wszystkim paląca dla nowo powstałych firm, stron i sklepów internetowych, które muszą umiejętnie przebić się przez dotychczasowe wyniki i wypracowane pozycje konkurencji. Co do firm już funkcjonujących w środowisku Google – całe otoczenie w jakim działasz zmienia się niemal każdego dnia. |
Dotyczy do aktualizacji algorytmu oraz modyfikacji jakie musi regularnie przechodzić strona, aby nadążyć za technologicznym postępem. Zmiany dotyczą także aktywności konkurencyjnych biznesów, które inwestując w marketing w wyszukiwarce, efektywniej uczestniczą w pozyskiwaniu ruchu oraz osiągają coraz większy udział w rynku poprzez działania SEO. Zatem co zrobić, aby dać się znaleźć w internetowej dżungli? |
Odpowiadamy już na konkretną (wyartykułowaną) potrzebę o jaką pyta klient, bez konieczności wygenerowania w nim tej potrzeby. To kluczowa różnica między marketingiem w wyszukiwarce, a innymi formami reklamy w internecie.
Nasz potencjalny klient już wie czego szuka, tego czego najczęściej jeszcze nie wie, to gdzie to kupi. Pozycjonowanie pozwala na dostarczenie do strony www właśnie takiego wartościowego ruchu o intencjach sprzedażowych, będących już w procesie podejmowania decyzji zakupowej.
I choć mechanizm jest prosty: wysokie pozycje → wzrost ruchu → wzrost sprzedaży - środki do osiągnięcia takiego efektu już takie proste nie są.
|
Pozycjonowanie stron składa się z: optymalizacji witryny, dodawania nowych treści na Twojej stronie oraz zewnętrznego link buildingu. Wszystko to prowadzone jest w oparciu o specjalistyczne narzędzia, które wspierają wiedzę i doświadczenie specjalisty w realizacji usługi oraz (nierzadko) wykorzystują technologię sztucznej inteligencji.
...a w praktyce,
jeśli właśnie trafiłeś na naszą stronę internetową wpisując w wyszukiwarce Google takie frazy kluczowe jak choćby: agencja SEO Gdańsk, pozycjonowanie stron Gdańsk, pozycjonowanie stron internetowych Sopot czy pozycjonowanie Gdynia - oznacza to, że SEO działa! - ponieważ zbudowaliśmy naszą stronę oraz napisaliśmy ten tekst zgodnie z dobrymi praktykami SEO, które pozwoliły jej osiągnąć wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania na z góry ustalone przez nas frazy. Chcesz także zwiększyć ruch do swojej witryny? Działaj z Agencją Odee Gdańsk!
Audyt SEO to pierwszy krok rozpoczynający każde pozycjonowanie. Analizujemy budowę i zawartość strony internetowej, w tym m.in. wykonujemy analizę techniczną, oceniamy profil linków, dobieramy słowa kluczowe, weryfikujemy wielkość i jakość contentu oraz przeprowadzamy analizę konkurencji.
Specjalista weryfikuje serwis pod kątem SEO wymagań zawartych w dokumencie Google (Podstawy Wyszukiwania). Przedstawia w formie uporządkowanej listy jakie elementy na stronie www należy poprawić, a instrukcje przedstawione są według hierarchii od najbardziej istotnych do najmniej. Audyt SEO ma na celu optymalizację witryny przed rozpoczęciem procesu link buildingu.
Obecna sytuacja strony, w tym m.in. widoczność i ruch, linkowanie, ocena i historia domeny.
Optymalizacja indeksacji i nawigacji witryny, w tym. m.in. struktura adresów URL, nawigacja wewnętrzna, przekierowania, blokady indeksowania, sitemap.xml, strony błędu.
Optymalizacja meta danych: tagów i tagu title, description, key words.
Dane strukturalne.
Optymalizacja treści na stronie, w tym m.in. ogólna ocena contentu, duplikacja contentu wewnętrzna i zewnętrzna, nagłówki H1, H2, H3 (mobile/desktop), thin content, kanibalizacja oraz nasycenie słowami kluczowymi.
Optymalizacja elementów nietekstowych (grafiki, zdjęcia, video).
Optymalizacja techniczna, w tym m.in. szybkość ładowania strony, Core Web Vitals, Page Experience Signals, JavaScript, analiza wersji językowych, walidacja kodu, wyświetlanie w wynikach wyszukiwania.
Wersja mobilna strony, w tym m.in. wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, analiza danych na temat witryny dostępnych w Google Search Console.
Bezpieczeństwo: ogólny stan zabezpieczeń oraz działanie certyfikatu SSL.
Naturalnym jest, że dla nowych stron internetowych, które wdrażasz razem z Agencją Odee, nie ma potrzeby wdrażania audytu SEO. Wszystkie nasze strony projektowane są zgodnie z dobrymi praktykami SEO i nie ma konieczności wdrażania dla nich dodatkowych poprawek oraz optymalizacji. Usługę pozycjonowania w takim przypadku wdrażamy jako: systematyczne rozbudowywanie contentu oraz link building.
Ile razy już to słyszeliśmy - nasza firma działa ogólnopolsko, chcemy zatem pojawiać się wysoko na wszystkie frazy branżowe bez podawania lokalizacji. Oczywiście w wielu przypadkach, np. sklepy internetowe, które swoje produkty mogą sprzedawać nawet na całym świecie, jest to prawda. Jednak wielokrotnie to właśnie pozycjonowanie lokalne będzie skutecznym kierunkiem rozwoju marketingu internetowego Twojej firmy.
Choć na co dzień poszukujemy informacji o produktach i usługach w globalnej sieci, najczęściej swoje potrzeby realizujemy w bezpośredniej okolicy. Dentysta, warsztat samochodowy, laryngolog dziecięcy, remont łazienki - im dalej od miejsca zamieszkania, tym mniej atrakcyjna cenowo usługa oraz odleglejszy termin realizacji. |
Promując lokalny biznes poprzez działania SEO, zachęcamy klienta do odwiedzin w sklepie stacjonarnym, salonie, gabinecie czy wyboru fachowca, który sprawnie i szybko wykona daną usługę w miejscu zamieszkania klienta. Pozycjonowanie lokalne to zatem proces optymalizacji witryny, w którym strona www maksymalizuje ruch na wybranym obszarze, czyli wśród najlepszych potencjalnych klientów. |
Agencja SEO taka jak nasza, z założenia może świadczyć usługi pozycjonowania stron na terenie całego kraju. Jednak hasła: pozycjonowanie Gdańsk czy pozycjonowanie stron Gdańsk są wpisywane w wyszukiwarce średnio od 150 do nawet 600 razy miesięcznie! Łącznie tego typu lokalne zapytania generują kilkadziesiąt zapytań każdej doby. Choć wydawać by się mogło, że warto "walczyć" o pozycje na hasła: pozycjonowanie stron (ogólnopolsko), to często pozycjonowanie lokalne jest wystarczająco atrakcyjnym potencjałem dla efektywnego prowadzenia biznesu.
Google Maps to nieodłączny element usługi pozycjonowania lokalnego. Samo założenie i uzupełnienie wizytówki to działania, które właściciel niejednokrotnie może wykonywać sam. Za co tutaj zatem płacić?
Istnieje jednak wiele technik realizowanych już po założeniu wizytówki, które pozwalają podnieść pozycje w wynikach wyszukiwania na mapach Google oraz zapewnić stały napływ nowych pozytywnych opinii, w sposób naturalny i bezpieczny. Wiemy jak robić to skutecznie, wykorzystując profesjonalne narzędzia w regularniej optymalizacji wizytówki.
Koniecznie dowiedź się jak podnieść ruch na Twojej stronie z wyników wyszukiwania Google Maps razem z Agencją SEO Odee.
Powinny nadawać firmie unikany język, wyróżniać ją i jej ofertę na tle konkurencyjnych biznesów. Kreatywność i indywidualny charakter, odpowiadanie na konkretne potrzeby, pytania i problemy - to jest to na co zwracają uwagę współcześni odbiorcy i potencjalni klienci.
|
Helpfull Content to nazwa aktualizacji, którą Google zaczął wprowadzać od sierpnia 2022 roku, a od grudnia w języku polskim. Wykorzystuje ona rozwiązania z obszaru AI w celu rzeczywistej oceny zawartości stron internetowych oraz wyborze najbardziej wartościowego contentu w sieci.
Dotychczasowe praktyki budowania pozycji na zasadzie sztucznego zawyżania ilości treści i "upychania" słów kluczowych, niska merytoryka (thin content) oraz niewyczerpywanie tematyki poruszanego zagadnienia do końca, odchodzą do zasłużonej przeszłości. Wszystko to będzie skutkować i już skutkuje utratą pozycji w wyszukiwarce. 2023 rok to czas jakości i budowanie pozycji eksperta w swojej branży. Postaw na content marketing!
Wyszukiwarki internetowe to doskonała przestrzeń do pozyskiwania ogromnej liczby potencjalnych klientów. Skuteczne pozycjonowanie stron i wzrost widoczności oraz ruchu do www utrzymuje sprzedaż na wysokim poziomie, a SEO jest dla wielu firm podstawowym działaniem z obszaru marketingu internetowego.
Odnosząc się do uśrednionych współczynników konwersji dla stron lokalnych (10-25%) czy sklepów internetowych (1-3%), nie ma sprzedaży i nowych kontaktów bez wysokiego ruchu do www. To właśnie agencja SEO pozwoli wypracować optymalną strategię pozycjonowania dla w Twojej firmy.
Wyróżnia nas elastyczny cennik pozycjonowania. Zawsze dostosowujemy cenę usługi do otoczenia w jakim funkcjonujesz: analiza konkurencji w Twojej branży, trudność i ilość słów kluczowych oraz optymalny czas pozycjonowania, w którym zakładamy osiągnięcie przez stronę wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Koszt pozycjonowania stron www jest stały przez okres ok. 6-8 pierwszych miesięcy współpracy. Następnie po analizie osiągniętych pozycji, budżet jest pozostawiany lub obniżany do poziomu gwarantującego utrzymanie już wypracowanego efektu.
Prowadzisz działalność w Gdańsku, Sopocie czy Gdyni? A może w bezpośrednim sąsiedztwie? Szukasz firmy, która doskonale rozumie potrzeby lokalnego biznesu? Zajmujemy się zdalną obsługą SEO, ale także chętnie spotykamy się cyklicznie na konsultacjach z klientami. Posiadamy bogate zaplecze specjalistów, którzy kompleksowo zajmą się marketingiem Twojej strony internetowej. Wysokie pozycje, pozytywne opinie i wzrost sprzedaży! To Twoje cele wytyczają kierunek naszego działania.
Doświadczeni specjaliści SEO, którzy na swoim koncie mają niejedną historię sukcesu! Współpraca w obszarze pozycjonowania rozpoczynana jest wstępnym audytem SEO oraz analizą konkurencji. Klient otrzymuje bezpłatną wycenę oraz orientacyjny okres współpracy. Przejrzyste zasady oraz narzędzia raportowania i mierzenia pozycji – ułatwiające komunikację oraz prezentowanie efektów pracy. Zadbaj o pozycje Twojej strony i wartościowy ruch - w całej Polsce lub na lokalnym rynku.
poniedziałek x piątek 09:00 - 17:00
Gdańsk, Wawelska 4D | Elbląg, Michała Kajki 2